Безпека через технології - доглядові сканери R&S QPS (body-scanner)

Як підвищити безпеку повітряного руху, не турбуючи пасажирів великою кількістю перевірок? У цьому допоможе інноваційний доглядовий сканер (body-scanner) R&S QPS100 / QPS200.

 

Типовий авіапасажир має суперечливі почуття з приводу безпеки. Згідно з опитуванням, представленим Федеральною Асоціацією Німеччини по інформаційним технологіям, телекомунікації та медіа (Bitkom), більшість пасажирів схвалює широке використання технологій безпеки в аеропортах, включаючи сканери. У той же час їх дратує безліч незручностей, починаючи від обмежень з приводу багажу і необхідності знімати різні предмети одягу під час перевірок безпеки, до неприродного положення, необхідного звичайним сканерам тіла, і обшук співробітниками служби безпеки. І це тільки посилюється тривалим очікуванням на контрольно-пропускних пунктах. Оскільки малоймовірно, що стандарти безпеки найближчим часом будуть пом'якшені, перед технологією стоїть нове завдання знайти рішення цієї проблеми всупереч навіть більш жорстким заходам безпеки.

Рис. 1: Сканер R&S QPS200 з двома панелями призначений в першу чергу для використання в аеропортах. Він може бути інтегрований практично в будь-які ворота. Модель R&S QPS100 (не показана) має тільки одну панель; людина повертається на 180 ° для повного сканування

 

Метою є підтримка найвищого рівня безпеки при збереженні максимально можливої зручності для пасажирів. Новий доглядовий сканер (боді-сканер) R&S QPS (Рис.1) є важливим кроком в цьому напрямку.

Поява продукту на ринку

Перші сканери були розроблені на початку 1990-х, ще до того моменту, як для них з'явився помітний ринок. Ці пристрої зворотного розсіювання, що працюють в рентгенівському діапазоні, використовувалися в аеропортах. За ними через кілька років пішли пристрої, що працюють в мікрохвильовому діапазоні, хоча попит залишався обмеженим. Після драматичних подій 11 вересня стало зрозуміло, що ринок обладнання для забезпечення безпеки буде стрімко розвиватися. В результаті, Rohde & Schwarz дуже швидко вирішили в 2007 році стати партнером в консорціумі, що працює над проектом, щоб запропонувати європейську альтернативу продуктам зі Сполучених Штатів, які були першовідкривачами в цій категорії. Завершилася трирічна фаза досліджень і розробок в доказ концепції, яка підтвердила шлях консорціуму. Однак, розбіжні концепції серійної моделі виробництва змусили партнерів, які беруть участь у даній галузі, виробити їх власні, окремі шляхи. В рамках QPASS, вийшов проект, ініційований Rohde & Schwarz і фінансований Федеральним міністерством освіти і досліджень Німеччини. Rohde & Schwarz разом з Інститутом мікрохвиль та фотоніки в Університеті Ерланген-Нюрнберг, Німеччина, працював над підготовкою виробництва дослідного зразка, який показав потенціал для задоволення всіх очікувань, незважаючи на те, що нові вимоги ЄС ставлять додаткові завдання.

Раніше пристрої були призначені для створення зображень, які потім могли бути оцінені людьми, які проводять скринінг. Той факт, що інтимні подробиці були також видно, викликав емоційно напружені суспільні дебати, які змусили владу США і Європи змінити свої правила. Тепер на контрольно-пропускних пунктах заборонено відображати фотозображення. Мабуть, це просте регулювання, але з надзвичайно серйозними технічними наслідками. Тепер завдання полягало в розробці методу автоматичного виявлення підозрілих об'єктів. Це зажадало розширення технології міліметрових хвиль за допомогою швидкої системи обробки зображень, яка могла б надійно фільтрувати аномалії з виміряних даних для відображення (Рис.2). Команда розробників, зібрана для цього завдання, зробила такий швидкий прогрес, що серійна модель виробництва R&S QPS100 була готова до впровадження в 2014 році. Протестована в реальних умовах, постійно поліпшувана, з усіма застосовуваними сертифікатами і розширенням для того, щоб включити модель R&S QPS200, платформа R&S QPS сьогодні служить інноваційним рішенням безпеки не тільки для аеропортів, а й для всіх сфер, що потребують високого рівня безпеки та обмеженого доступу. Попит високий. Такі країни як Німеччина наслідують приклад США, які в 2010 році почали послідовно обладнувати всі аеропорти сканерами. З підписанням в липні 2016 року Угоди між Федеральним міністерством внутрішніх справ Німеччини і Rohde & Schwarz про постачання 300 одиниць товару, R&S QPS200 на шляху до того, щоб стати звичним обладнанням в аеропортах Німеччини.

Рис. 2: Результат сканування відображається на нейтральному графіку. Персональні дані не відображаються і не зберігаються.

 

Коротка історія перевірок безпеки в аеропортах

Історія безпеки в аеропорту, як мінімум та, що відноситься до захисту від атак, пов'язана з серією ключових подій і відповідями на ці події. У перші десятиліття комерційної авіації безпека аеропорту по суті не існувала, так як політ був ексклюзивною пригодою, яку могли собі дозволити тільки заможні клієнти, і далекий від стадії насильницьких злочинів, що вимагають заходів захисту. Навіть коли можна говорити про повітряне піратство, в основному з політичних мотивів, з рекордним числом 82 викрадень в 1969 році, влада все ще не бачили необхідності в значних заходах протидії. Металеві детектори використовували при огляді пасажирів тільки тоді, коли були підстави для підозр. І тільки в 1980-х роках, коли США, зокрема, посилили свою війну з наркотиками, були посилені перевірки пасажирів і задіяні службові собаки. У 1988 році бомбардування Локербі привели до сканування деякого багажу в Європі; Однак, тільки в 2003 році перевірка кожного місця багажу стала обов'язковою за регламентом ЄС.

 

Багато в чому атаки 11 вересня 2001 року представляли собою «час початку наступу» з точки зору політики безпеки. На всіх можливих рівнях влади робили все можливе, щоб запобігти повторним атакам, починаючи від екстенсивного прикордонного узгодження даних про пасажирів до початку роботи повітряних маршалів, заборони на перевезення різких або гострих предметів, таких як пилочки для нігтів в ручній поклажі (Установка такого обладнання обійшлася тільки для однієї компанії Lufthansa більш ніж в 30 мільйонів євро згідно із заявами компанії). В результаті з цього моменту відбулися кардинальні зміни перевірки безпеки перед посадкою. Спроба Річарда Ріда в грудні 2001 р детонувати вибухові речовини, приховані в п'яті його взуття, була зірвана, але США і деякі інші країни відреагували введенням нової вимоги від пасажирів знімати взуття для огляду. Далі була введена заборона на великі об'єми рідини в 2006 після того, як у Великобританії був розкритий план використання рідких хімікатів в нападі. Під час Різдва 2009 року креативність терористів поширилася навіть на нижню білизну, коли громадянин Нігерії спробував підірвати вибухівку, заховану в нижній білизні незадовго до посадки в Детройті. Адміністрація транспортної безпеки, створена в США у відповідь на події 11 вересня, відреагувала на цю спробу, представивши сканери всього тіла в аеропортах по всій країні. Установка цих приладів, які були розроблені в 1990-х роках, почалася в 2007 році в аеропортах США та інших країн і міст, таких як Амстердам, але їх широке використання почалося в 2010 році. Це перше покоління сканерів було засноване на технології рентгенівських променів, яка зробила видимими не тільки потенційно небезпечні об'єкти, але також і інтимні частини тіла, що призвело до серйозної суспільної критики. Крім того, рентгенівські промені володіють іонізуючим ефектом і, як наслідок, завдають шкоди клітинам, навіть незважаючи на те, що органи влади виключають будь-яку загрозу для здоров'я через низький рівень радіації від приладів (вимірювання показують, що рівень з яким стикаються пасажири, приблизно дорівнює декільком хвилинам космічної радіації). Тим не менше, ці пристрої зворотного розсіювання в значній мірі зникли з ринку і в даний час заборонені в багатьох країнах. Навіть Адміністрація транспортної безпеки прийняла серйозне рішення і вивела з обігу всі пристрої першого покоління в період з осені 2012 до травня 2013 року, замінивши їх альтернативною технологією міліметрових хвиль. Однак цей крок був зроблений не з міркувань суспільної охорони здоров'я, а через те, що виробник пристрою не зміг реалізувати оновлення програмного забезпечення вчасно, при якому результати сканування мали б безособовий характер. У відповідь на суспільний резонанс влада США включили положення в Акт Модернізації і Реформування 2012 року про те, що оголені зображення, створені сканерами тіла, повинні бути замінені символічним зображенням тіла, ідентичним для всіх випробовуваних.

 

З міркувань здоров'я Європейський Союз заборонив використання рентгенівських сканерів (і всіх технологій, які використовують іонізуюче випромінювання) в постанові, яка набула чинності в листопаді 2011 року. Збереження персональних даних і прав на захист даних також є обов'язковим. Німеччина провела перше випробування сканера міліметрового діапазону першого покоління в 2010 році в аеропорту Гамбурга. Були проведені польові випробування, яким центр Федеральної поліції Німеччини надав наукову допомогу. 800 000 добровольців, в тому числі федеральний міністр внутрішніх справ Німеччини де Мезьєр, дали дозвіл на сканування. Метою великомасштабного випробування було визначити, як пристрої покажуть себе в реальному житті, щоб визначити будь-які проблемні місця і з'ясувати, як оптимально реалізувати загальні методи тестування. Національні органи влади працюють безпосередньо з Європейською конференцією цивільної авіації (ЄКЦА), яка відповідає за сертифікацію, пов'язану з повітряним транспортом і випробування в Гамбурзі зіграло тут новаторську роль. Результати випробувань (в тому числі високий відсоток помилкових тривог) привели федеральний уряд Німеччини до висновку про те, що пристрої, які в даний час доступні на ринку, ще не підходять для загального використання. З тих пір виробники посилили роботу над підвищенням надійності.

Сканери останнього покоління, такі як R&S QPS від Rohde & Schwarz, більш продумані, ніж їх попередники, і підходять для необмеженого і широкого використання. Регулюючі органи також вимагають, щоб сканери прискорювали перевірки безпеки, а не уповільнювали їх. Швидкі пристрої, доступні в даний час, роблять це можливим. Більш широке використання автоматизованого обладнання для забезпечення безпеки дає виправдану надію на те, що сприйняте пасажирами навантаження в недалекому майбутньому буде знижене до прийнятного ступеню. Першим кроком в цьому напрямку стало повне вилучення в ЄС заборони на великі обсяги рідин в ручній поклажі в 2014 році (хоча і залишилися обмеження на ліки, спеціальні продуктами і товари, придбані в зоні duty free). Це стало можливим завдяки новій технології, що дозволяє виявляти рідкі вибухові речовини. Досягнення в області технологій сканування незабаром дозволять проводити огляд крізь товсті шари одягу, щоб пасажирам більше не було потрібно знімати свої пальто і куртки. Рішення, які не помітні оку, вже видно на горизонті, тобто пасажири будуть піддаватися перевіркам безпеки, навіть не помічаючи цього. Є надія, що мандрівники зможуть здійснити посадку на літак без проблем, на відміну від жінки, у якої вилучили її різдвяний пиріг в Лас-Вегасі, тому що охоронець вважав, що глазур була занадто схожа на вибухівку.

 

Нові шляхи

Боді сканер R&S QPS відрізняється від конкуруючих продуктів своїм виглядом, тим, як він працює і як виконується сканування. Великі простори з громіздкими стендами залишилися в минулому. Візуально привабливі, компактні, плоскі панелі можуть бути інтегровані без бар'єрів в контрольно-пропускний пункт (Рис.1). Відкрита конструкція дає персоналу безпеки вільний огляд всього контрольно-пропускного пункту. Процедура сканування, яка вважається неприємною через традиційне обладнання, оскільки пасажири повинні тримати руки в повітрі, наче їх зупинила поліція, тепер значно комфортніша для пасажирів. Потрібно злегка розпрямити руки в природній позі, що можливо навіть для фізично ослаблених людей, і вважається етичним в різних культурах.

 

R&S QPS, який можна замовити у офіційного дистриб'ютора Rohde & Schwarz в Україні компанії ІНКОТЕЛ СІСТЕМ - це повністю електронний прилад з низьким рівнем шуму, без рухомих частин. Це єдиний пристрій на ринку, який ґрунтується на мультистатичному принципі, знайомому по радіолокаційній технології, де відбитий сигнал, що передається застосовується одночасно до великої кількості прийомних антен (Рис.3). Це забезпечує краще освітлення відсканованої людини, що веде до підвищення якості виявлення.

Рис. 3: Мультистатичний принцип роботи: В той час як тільки один з 3008 передавачів активний в панелі, всі 3008 прийомних антен приймають відбитий сигнал. Оскільки кожен передавач також швидко проходить через 128 частот до того, як наступний починає передачу, кожен цикл сканування передає більше мільярда (!) комплексних значень на панель (амплітуда і фаза), менш ніж за 32 мс.

 

Крім перевірки калібрування раз в півроку, система практично не вимагає технічного обслуговування. Звичайно ж, ці перевірки проводяться на місці. Установка і введення в експлуатацію займають менше години, тому що всі попередні трудомісткі процеси виконуються на заводі.

 

Традиційні мікрохвильові сканери освітлюють об'єкти на частотах нижче 30 ГГц. R&S QPS, навпаки, досягає більш високої просторової роздільної здатності, оскільки він працює в смузі частот міліметрового діапазону між 70 ГГц і 80 ГГц, цей діапазон також використовується датчиками паркування транспортних засобів. При потужності близько 1 мВт пікова потужність передачі приблизно в три рази нижче, ніж у випромінювань від мобільних телефонів, і практично не виявляється в тому місці, де стоїть сканована людина.

 

Обсяг сканування - 1,9 мм × 1,9 мм × 5,7 мм вокселів, що досягається не тільки за рахунок високочастотного діапазону, але і завдяки мультистатичному принципу дії. Було важким реалізувати це в сканері з високою роздільною здатністю і близьким діапазоном. Щоб зробити мультистатичний сканер на міліметрових хвилях працездатним, його поверхня повинна бути повністю покрита антенами, що передбачає розміщення чверті мільйона антен на панелі для сканера розміру R&S QPS. Потрібні були роки фундаментальних досліджень в спробах скоротити кількість антен в розумних межах і це стало основою більш ніж для однієї докторської дисертації. В результаті була розроблена конструкція, що складається з 3008 передавачів і 3008 приймачів, розподілених в 32 кластерах по кожній панелі в шаховому порядку (Рис.4). На додаток до передавачів і приймачів, кластери містять електроніку, необхідну для обробки і перетворення частоти. Прийняті сигнали перетворюються з пониженням частоти до 25 МГц, а сигнали від чотирьох кластерів приймаються до одного з восьми IF модулів, розташованих позаду них. В IF модулях вони піддаються аналогово-цифровому перетворенню і переробляються в вихідні дані у вигляді зображень. На останньому етапі дані направляються через дві централізовані плати і ПК адаптер до інтегрованого модуля взаємодії між процесами (IPC), де відбувається остаточний аналіз даних. Потенційно небезпечні об'єкти автоматично виявляються та розраховуються, відображається їх точне місце розташування. На кожній панелі також є генератор синтезу для ініціювання сигналу, а також допоміжні елементи, такі як батарея, розподіл сигналів, порти інтерфейсу і елементи дисплею.

 

      Структура панелі R&S QPS

Рис. 4: R&S QPS має модульну конструкцію. Зовнішній RF-інтерфейс розподіляється в 32 кластерах в шаховому порядку.

 

Body-scanner R&S QPS200 призначений для повного сканування всього за 32 мс на панель. Комп'ютерний аналіз в даний час займає кілька секунд, і цей час буде значно скорочено в майбутньому за рахунок використання більш потужних технологій обробки даних. Високопродуктивні графічні процесори (GPU), оптимізовані галуззю відеокарт для масової паралельної обробки, відкривають нові можливості на шляху до впровадження аналізу в реальному часі, що є необхідною попередньою умовою для майбутнього розвитку.

 

Завдання автоматичного виявлення

На перший погляд, сканер тіла працює так само, як класична фотокабінка. Людина освітлюється, відбите світло відтворюється на носій (у випадку сканера на дані замість паперу) і за допомогою програмного забезпечення сканера розробляється зображення. Однак повністю автоматичний сканер не призначений для створення фотографій для перегляду людиною. Замість цього його мета полягає в тому, щоб надати інтерпретацію зображення, його оцінку, яка є значно складнішим завданням.

 

Мета одночасно і проста і складна: виявити всі потенційно небезпечні об'єкти, які перевозяться на тілі або в одязі, незалежно від типу, розміру, місця розташування і складу матеріалу. * Всеохоплюючий обсяг цього завдання миттєво призводить до висновку, що отримання позитивної оцінки за підсумками процедури, тобто виявлення конкретних об'єктів шляхом порівняння з шаблонами, безумовно зазнає краху. Наприклад, є занадто багато матеріалів і форм, які можна використовувати як вогнепальну зброю або ножі. Сканер повинен був мати здатність розпізнавати конкретні предмети, виходячи з їх характеристик і мети, незалежно від форми, матеріалу, а це була безнадійна спроба. Тому завдання сканування полягає не в тому, щоб ідентифікувати об'єкти, а в тому, щоб ідентифікувати області на тілі, які при оцінці за допомогою програмного забезпечення для аналізу значно відрізняються від областей, які не викликають підозр. Завдання розробників полягало в тому, щоб навчити програмне забезпечення визначати те, що вважається таким, що не викликає підозр. Однак будь-яка спроба зробити це на основі «білого списку» нешкідливих речей також є марним завданням по тій же причині, що і викладена вище. Занадто багато можливих варіацій виникає навіть з легким прикладом, таким як, наприклад, чоловічий одяг. Чи одягнена людина, яка проходить огляд, у пуловер або сорочку, чи зроблена вона з вовни або синтетики, закривається вона блискавкою або кнопками, які, в свою чергу, можуть бути великими або маленькими, виготовленими із пластику, металу або перламутру, розташовані вони по середині або збоку, чи стоїть довготелесий хлопець перед сканером, або здоровенний чоловік заввишки шість з половиною футів - сканер повинен оцінити все це і багато іншого без помилок і дозволити їм пройти процедуру огляду як зазвичай. Було ясно, що для вирішення цієї проблеми потрібно зовсім новий підхід, в якому будуть об'єднані методології обробки зображень, машинного навчання і, що дуже важливо, глибоке вивчення, сучасний метод створення штучного інтелекту.

 

Кожен цикл сканування створює величезний набір даних амплітудних і фазових значень з обсягу 3D-сканування, який може бути використаний в якості основи для аналізу. Сканер працює аналогічно векторному мережевому аналізатору. Отримані сигнали порівнюються з переданими сигналами по амплітуді і фазі, а диференціальне значення містить всю необхідну інформацію про об'єкт тестування. Завдання полягає в тому, щоб інтерпретувати цю інформацію за допомогою правильного моделювання, тобто шляхом відображення фізичних даних в конкретних характеристиках і атрибутах об'єкта. Приклади цих атрибутів включають інтенсивність сигналу, шорсткість поверхні і силу множинних відображень. Фактично, більше тисячі різних атрибутів можуть бути визначені і об'єднані в високорозмірний простір атрибутів. Підозрілі об'єкти або матеріали залишають позаду характерні ідентифікаційні дані в тому місці, в якому вони проявляються в певних підмножинах атрибутів (= комбінацій атрибутів) певними способами. Класифікатори використовуються для моделювання цих підмножин (Рис.5).

Співставлення вимірюваних даних з характеристиками об'єкта за допомогою класифікаторів

Рис. 5: З основної фізичної інформації (радіуси дії і фази) здобуваються атрибути і вони об'єднуються в n-мірні класифікатори, кожен з яких реагує на специфічну характеристику або клас об'єкта. У цьому прикладі є три класифікатора, кожен з двома атрибутами. Об'єднання всіх класифікаторів дає остаточний результат виявлення.

 

Рис.6 демонструє цей принцип, заснований на класифікаторі, який використовує інтенсивність сигналу атрибутів і шорсткість поверхні. У цьому двовимірному просторі атрибутів небезпечну область тіла можна відрізнити від області, в якій, наприклад, під одягом переховувався чорний порошкоподібний замінник. При прийнятті рішень, що саме виділити як підозрілий об'єкт чіткі межі є важливим критерієм зручності використання класифікатора.

 

Принцип класифікатора

Рис. 6: Приклад класифікатора з двома атрибутами для визначення характеристики конкретного об'єкта. Атрибути повинні бути обрані так, щоб можна було визначити чітку межу прийняття рішення; Тут показані дві можливі межі.

 

У той час, коли була розпочата розробка R&S QPS, все ще необхідно було визначати і здійснювати параметризацію відповідних атрибутів і класифікаторів вручну (розробка характерних особливостей). Однак за останні кілька років були досягнуті величезні успіхи в області машинного навчання, зокрема глибокого навчання. Остання версія програмного забезпечення для виявлення R&S QPS також була навчена з використанням алгоритмів глибокого навчання.

 

Глибокі методи навчання замінили традиційні алгоритми машинного навчання в багатьох сферах застосування. Розпізнавання голосу Google Android, розпізнавання особи Facebook і голосовий переклад Skype засновані на глибокому навчанні. На початку 2016 року, комп'ютерна програма Google AlphaGo привернула загальну увагу, перемігши численних гравців світового класу Go, що раніше вважалося неможливим. Ігрова сила програмного забезпечення полягала в алгоритмах і правилах аналізу, що генеруються за допомогою нейронних мереж, що використовують глибоке навчання.

 

Можна домогтися дивовижних результатів за допомогою нейронних мереж, коли справа доходить до розпізнавання образів. Наприклад, мережі особливо підходящі для обробки зображень, які називаються згорточними нейронними мережами, тепер перевершують навіть людей в таких завданнях, як розпізнавання дорожніх знаків. Для того, щоб нейронна мережа могла виконати завдання, її топологія і функції перемикання нейронів повинні бути ідеально налаштовані. Тому потрібні були великі зусилля розробити мережі, що лежать в основі програмного забезпечення R&S QPS, а також це призвело до величезних витрат. Щоб з'ясувати, чи буде мережа працювати за призначенням, вона повинна бути спочатку досить підготовлена ​​з використанням даних, що задовольняють високим вимогам якості **. В цьому випадку програмному забезпеченню було надано великий набір помічених навчальних даних, отриманих шляхом сканування багатьох тисяч випробовуваних об'єктів ***. Мітки використовуються для позначення будь-яких проблемних зон, якщо такі виникають на об'єкті тестування. Тип проблеми (ніж, вибухові речовини і т. д.) не має значення. З величезної кількості оброблених зразків, програмне забезпечення самостійно дізнається, як виглядають зразки, що викликають тривогу. У надзвичайно інтенсивному процесі оптимізації процесора, в якому змінюються мільйони параметрів, алгоритм глибокого навчання працює через базу даних, знаходячи ті атрибути та класифікатори, які найкраще підходять для ідентифікації випадків скоєння порушень. Отримане таким чином вирішення проблеми реалізовано в прошивці R&S QPS. Загальний цикл навчання і застосування вкрай неврівноважені з точки зору необхідного часу. Розширена фаза навчання (довгі розрахунки виконуються на кластері графічного процесора) створює програму, яка при фактичному використанні може приймати рішення за лічені секунди.

 

Глибоке навчання надає вирішальні переваги в розробці програмного забезпечення сканера. Цей метод не тільки дозволяє досягти високої якості виявлення, але також особливо привабливий, оскільки результати генеруються автоматично. Програмне забезпечення стає партнером в розробці, звільняючи інженерів від монотонних рутинних завдань. Замість цього інженери можуть інвестувати свій час на вдосконалення нейронних мереж і алгоритмів глибокого навчання, що призведе до ще кращих результатів виявлення.

Резюме і подальші розробки

З серією доглядових сканерів R&S QPS компанія Rohde & Schwarz відкриває нову главу як для цієї категорії пристроїв, так і для безпеки польотів. Інноваційні апаратні і програмні рішення задовольняють вимоги працівників, відповідальних за безпеку аеропорту, при цьому максимально виправдовуючи очікування пасажирів. Оператори можуть інтегрувати компактні пристрої в контрольно-пропускний пункт без бар'єрів для забезпечення високої пропускної спроможності пасажирів. Пасажирам надається зручна і повністю недискримінаційна процедура сканування. Технічний дизайн R&S QPS надає можливість для розробки нових моделей відповідно до майбутніх вимог. У середньостроковій перспективі швидкий прогрес, зокрема, в області масових паралельних обчислень виведе на ринок доглядові сканери, які навіть не будуть сприйматися як обладнання для забезпечення безпеки і не будуть перешкоджати пасажирським перевезенням.

Фолькер Бах

 

* Міліметрові сканери не можуть бачити під шкірою, тобто усередині тіла, оскільки їх хвилі відбиваються від поверхні або, точніше кажучи, від води, що зберігається в шкірі, що є однією з причин їх незначного впливу на здоров'я.

** Мережі навчаються з даними, які пройшли попередню кваліфікацію, тому цей тип машинного навчання також називається контрольованим навчанням.

*** Ці перевірки виконуються під контролем Rohde & Schwarz на заводі. Дані, отримані під час нормальної роботи на місці установки, ніколи не повинні використовуватися.

 

Замовити доглядовий сканер QPS або отримати консультацію з цього та іншого обладнання Rohde & Schwarz можна, звернувшись до фахівців Інкотел Сістем - ми раді допомогти Вам у вирішенні Ваших завдань за допомогою передового обладнання Rohde & Schwarz. Інкотел Сістем - офіційний дистриб'ютор компанії Rohde & Schwarz на території України.